Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówAdamów, 15.12.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nazwa zadania :
Dostawa Tabletów do Zespołu Szkół im. Gen. F. Kamińskiego w Adamowie
1. Dane Zamawiającego: Gmina Adamów, ul. Kleeberga 5, 21-412 Adamów, NIP 8252083834 – Zespół Szkół im. Gen. F. Kamińskiego w Adamowie, ul. Cmentarna 6, 21-412 Adamów
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- Tablet – 25 sztuk
3. Opis wymagań:
- gwarancja 2 lata
- gwarancja na przypadkowe uszkodzenia takie jak kardzież w włamaniem, rabunek, przepięcie z Sieci elektronicznej i przypadkowe zdarzenia losowe wpływające na mechaniczne uszkodzenie sprzętu.
- przekątna wyświetlacza min. 10cali
- technologia dotykowa pojemnościowy
- typ wyświetlacza IPS
- multi-touch min: (10-krotny)
- rozdzielczość min: 1280 x 800 pikseli
- częstotliwość taktowania min. 1.3 GHz
- ilość rdzeni 4
- pamięć RAM min. 1024 MB (DDR3)
- pamięć Flash min 16 GB
- obsługa kart pamięci microSD, microSD HC, microSD XC
- maks. pojemność karty pamięci 64 GB
- interfejsy komunikacyjne Bluetooth 4.0, microUSB , WiFi 802.11 a/b/g/n
- interfejsy Audio-Video jack stereo 3.5 mm
- wbudowany mikrofon
- wbudowane głośniki
- wbudowany odbiornik GPS
- aparat fotograficzny z tyłu min. 5 Mpix , autofocus
- aparat fotograficzny z przodu min. 2 Mpix
- typ akumulatora litowo-jonowy (LiIon)
- pojemność akumulatora min. 7000 mAh
- maks. czas pracy na akumulatorze 10 godz.
- ładowanie przez USB
- platforma Android
- system operacyjny min. Android 6.0
- czujniki i komponenty akcelerometr
4. Wykaz dokumentów:
- Podane w opisie wymagań parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub wyższymi.
- Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany.
- Przygotowana oferta powinna uwzględniać koszty transportu i ewentualne wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia (ceny ryczałtowe).
- Dostarczone wyposażenie będzie posiadało oznakowanie CE i stosowne atesty. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć je Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru.
- Dostarczony sprzęt będzie skonfigurowany oraz będzie zainstalowane i zaktywowane zakupione oprogramowanie (jeśli wymagać tego będzie charakter przedmiotu zamówienia).
- Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów (w języku polskim).
- Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania i konfiguracji zamówionego sprzętu (jeśli wymagać tego będzie charakter przedmiotu zamówienia).
- Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na każdy z zakupionych towarów (o ile przedmiot nie posiada gwarancji producenta), z wyjątkiem wyposażenia co do którego Zamawiający wskazuje inaczej.
- Miejsce dostawy– Zespół Szkół im. Gen. Franciszka Kamińskiego w Adamowie,
ul. Cmentarna 6, 21-412 Adamów
5. Kryteria oceny ofert
Cena – 90%
Termin dostarczenia – 10%
6. Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą,
Realizacja w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
Termin związania ofertą 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
7. Termin i miejsce złożenia oferty
Zespół Szkół im. Gen. F. Kamińskiego w Adamowie, ul. Cmentarna 6, 21-412 Adamów (sekretariat), do dnia 22.12.2017 r, do godz. 12:00
Osoba do kontaktu: Jarosław Szczepaniak, tel 25 7553169
Dodano do BIP dnia: 2017-12-16 01:01:00